Opschaling Service & Support tijdens maatregelen omtrent COVID-19
Berichtgeving omtrent het coronavirus
Net als u hebben we gisteren met belangstelling gekeken naar het spoeddebat en de persconferentie waar de overheid aanvullende maatregelen heeft aangekondigd.
Vanzelfsprekend volgen wij de gestelde maatregelen en adviezen op. Binnen onze organisatie hebben wij hierop geanticipeerd, hiervan willen wij u graag op de hoogte stellen middels dit schrijven.
Ons uitgangspunt blijft dat wij de zorgorganisaties blijven ondersteunen zoals u dat van ons gewend bent. Onze supportafdeling zal daarom de komende weken extra bemand worden zodat we u, juist in deze tijd, zo goed mogelijk kunnen blijven ondersteunen. Onze collega’s kunnen u ook vanuit huis volledige ondersteuning bieden, hiervoor hebben wij alles ingericht. Wij begrijpen de druk bij de zorgprofessionals en zijn hun dankbaar voor hun inzet, onze ondersteuning is er dan ook op gericht om hen hierin te kunnen ontzorgen.
U kunt onze collega’s van de servicedienst tijdens kantoortijden (08:00 -18:00 uur) bereiken via:
- 0575 568 108
- service@vanbreda.nl
- De livechat op vanbreda.nl
Buiten kantoortijden kunt u hen bereiken via:
- 0575 568 108
Ondanks het feit dat de netwerk- en communicatievoorzieningen zijn ingeregeld, heeft het doorschakelen van onze telefoonlijn ook enkele nadelen. Hierdoor kan het voorkomen dat u niet meteen een collega aan de lijn krijgt, omdat hij of zij al in gesprek is. Indien deze situatie zich voordoet en u een zeer urgente storing heeft kunt u ons mobiele noodnummer bellen. Dit nummer is 06 227 92 066. Dit nummer is tot en met zondag 5 april te bereiken.
Wij willen u vragen om bij defecten aan de decentrale apparatuur tijdig een melding bij ons af te geven, ook is het goed om uw voorraad qua reserves goed op peil te hebben.
Om iedereen zo goed als mogelijk van dienst te kunnen zijn zullen wij bij kritieke centrale verstoringen/defecten eerder uitrijden dan bij verstoringen aan decentrale apparatuur.
Met onze medewerkers hebben wij de standaard voorzorgsmaatregelen van het RIVM afgesproken, zij weten wat de richtlijnen zijn en zullen zich hier aan houden. Wanneer u aanvullende richtlijnen heeft die geldt voor uw organisatie dan willen wij u vragen om deze met ons te delen zodat wij hierop kunnen anticiperen en onze collega’s hierover kunnen inlichten.