De Smart Paging App; paging & communicatie, direct op uw smartphone.
Paging & communicatie, direct op uw smartphone. De Smart Paging App (SPA app) van Van Breda maakt dit mogelijk. In dit artikel leggen wij u graag uit waarin de Smart Paging App zich kenmerkt en hoe de applicatie waardevolle ondersteuning biedt aan de zorgmedewerker.
1. Eenvoudige bediening
De Smart Paging app is zeer gebruiksvriendelijk en intuïtief bedienbaar via de smartphone. Zodra er paging-berichten binnenkomen zal het scherm van de smartphone automatisch oplichten en zal de Smart Paging app automatisch op de voorgrond verschijnen. Vervolgens is de applicatie met één druk op de knop te bedienen.
2. Duidelijke Paging-berichten ontvangen
Binnen de Smart Paging app ontvang je als gebruiker duidelijke Paging-berichten. De diverse soorten meldingen zijn per melding duidelijk te herkennen door verschillende pieptonen. De meldingen worden ondersteund met tekstuele informatie. Denk hierbij aan een aanduiding van het soort alarm, de locatie en de cliëntnaam van het gemaakte alarm. Ook medicijngebruik kan hierin worden toegepast.
Door de Paging-berichten kan de zorgmedewerker direct inschatten hoe er op basis van de zorgvraag van de bewoner gehandeld dient te worden.
De zorgmedewerker meldt aan het einde van de dienst de smartphone automatisch af, door het toestel in het laadrek te plaatsen. Hierdoor weet het systeem dat de desbetreffende dienst is afgelopen en zullen de oproepen naar de volgende dienstdoende collega’s worden gestuurd.
Binnen de applicatie kan het geluidsniveau worden afgestemd (maar niet worden uitgeschakeld), om te voorkomen dat het toestel in de nacht te veel geluid maakt.
3. Alarmen overzichtelijk
Alle binnenkomende- en afgehandelde alarmen worden overzichtelijk onderverdeeld in de alarmlijst binnen de Smart Paging app. De meldingen worden automatisch gesorteerd op het binnenkomende tijdstip van de melding. Daarbij is het mogelijk om vanuit de alarmlijst een directe spreek-luisterverbinding te starten met de cliënt die het alarm heeft gemaakt of tijdens een alarmsituatie een videoverbinding te maken om direct inzicht te krijgen in de situatie van uw cliënt.
4. Oproepen
De Smart Paging app maakt het mogelijk om via de smartphone een oproep op afstand af te stellen of in de wacht te zetten.
Daarbij zullen de oproepen in combinatie met de INEX 500 alarmserver van Van Breda voortdurend actief bewaakt worden. Niet-afgehandelde oproepen zullen automatisch worden doorgestuurd naar een collega. Zodra het alarm is afgehandeld, verschijnt het alarm in de lijst met afgehandelde oproepen.
5. Voldoet aan de NEN2575
De Smart Paging app voldoet aan de NEN2575 voor stille ontruiming bij brandalarmering.
6. Toestelonafhankelijk
De Smart Paging app is toestelonafhankelijk te gebruiken. Voor het gebruik van de Smart Paging app bent u zelf vrij in de toestelkeuze (smartphones met Androidversie 5.0 of hoger).
Van Breda biedt een geavanceerd Google Android management, waarmee voorkomen wordt dat de Wi-Fi onbedoeld wordt uitgeschakeld.
7. Gebouwgebonden en openbaar
Het Smart Paging concept biedt in alle denkbare situaties een uitkomst. De Smart Paging app is toestel- en infrastructuuronafhankelijk en functioneert zowel met gebouwgebonden systemen als (Voice over) Wi-Fi of Private GSM, maar ook met het openbare netwerk (4G, PLTE).
Meer informatie?
Bent u nieuwsgierig geworden naar dit concept? Dan nodigen wij u uit om vrijblijvend contact met ons op te nemen. Wij vertellen u graag over de mogelijkheden waarin onze concepten uw organisatie kunnen ondersteunen.
Uiteraard kunt u zelf onze systemen live komen testen in onze demoruimte in Brummen.
Bent u al in het bezit van het Smart Paging concept of bent u benieuwd naar welke accessoires wij leveren? Bezoek dan onze webshop voor een overzicht van ons assortiment.