Service & Support

Uw medewerkers en cliënten moeten permanent kunnen vertrouwen op een perfect functionerend systeem. Zeker wanneer de gezondheid of veiligheid in het geding is, mag uw apparatuur nooit falen. Van Breda biedt een optimaal service dienstenpakket, om zo de continuïteit van uw systemen te waarborgen en de levensduur te verlengen.

Snel & adequaat bij acute storingen

Onze service & support afdeling is 24 uur per dag, 7 dagen per week beschikbaar bij het oplossen van (ver)storingen. U kunt hierbij altijd persoonlijk door een service medewerker te woord worden gestaan.

Bereikbaarheid

Onze service & support afdeling is bereikbaar tijdens kantoortijden van 08:00 uur tot 18:00 uur op het nummer 0575-568108 of het e-mail adres service@vanbreda.nl. Daarnaast zijn wij gedurende kantoortijden bereikbaar via de livechat. Buiten kantoortijden wordt u in contact gebracht met onze storingsdienst. 

Proactief werken aan systeem optimalisatie

Naast een snelle en adequate actie bij storingen mag u van ons ook een proactieve houding verwachten bij de optimalisatie van uw systemen. Wij bieden tal van aanvullende diensten die hieraan kunnen bijdragen. Inspectie, beheer en onderhoud, of trainingen om uw kennisniveau te onderhouden. In overleg met u stellen we een service dienstenpakket samen die aansluit op de behoeften van uw organisatie.

Onderhouden van lange termijn relaties

Met 40 jaar kennis en ervaring ten aanzien van service en onderhoud van zorgcommunicatiesystemen weten we wat belangrijk voor u is. Naast het streven naar een maximale beschikbaarheid en functionaliteit, garanderen wij standaard dat wij uw systeem tenminste 10 jaar kunnen onderhouden.

Altijd een oplossing

De medewerkers nemen mijn vragen direct serieus in behandeling. Van Breda haar sterkste punt is dat zij altijd kunnen inspringen op vragen die wij stellen. Door de korte lijnen in de communicatie komt er altijd een oplossing voor de gevraagde punten.

Twinta

Peter Brugging
Coördinator Technische dienst