Allround financieel medewerker 16 - 24 uur

Zoek jij een nieuwe uitdaging als allround financieel medewerker? Beschik jij over financiƫle kennis en vind je het leuk om directie en management te ondersteunen en te adviseren? Dan zijn we op zoek naar jou! Wij zijn namelijk per direct op zoek naar een allround financieel medewerker.

Bij Van Breda ontwikkelen, produceren en leveren wij communicatiesystemen voor in de zorg. We zijn vooral actief in de ouderenzorg, VG sector en GGZ sector. Om de organisatie draaiende te houden, is het belangrijk om de financiering in orde te hebben. Als allround financieel medewerker ondersteun en adviseer je directie en management op het gebied van financiële en boekhoudkundige aspecten. Werkzaamheden die je gaat uitvoeren zijn onder andere de eindcontrole van crediteurenadministratie en het verzorgen van de maandelijkse afsluiting van de financiële administratie. Andere werkzaamheden waar je mee bezig gaat zijn:

  • Eindcontrole debiteurenadministratie.
  • Boeken en controleren van bank, kas en giro.
  • Verzorgen van de maandelijkse afsluiting van de financiële administratie.
  • Verzorgen en betalen van de aangiftes omzetbelasting en loonbelasting.
  • In- en doorboeken van maandelijkse afschrijvingen.
  • Inboeken, controleren, doorboeken en betalen van inkoopfacturen.
  • Verwerken en doorboeken van verkoopfacturen.
  • Voorbereiden van eind- en tussenbalans.
  • Verantwoordelijk voor het opstellen van de jaarrekening en tussentijdse financiële rapportages.
  • Is verantwoordelijk voor optimale samenwerking en communicatie t.a.v. de boekhouding naar externe partijen (accountant, bank, verzekeraar).
  • Toetsen of de organisatie op verantwoorde wijze met financiën en financiële regelgeving omgaat en hier naar handelen.
  • Ondersteunen binnen het autobeleid.
  • Beheer bedrijfsverzekeringen.
  • Adviseren en beheer in het kader van subsidies.
  • Ondersteuning salarisadministratie onder begeleiding van en in samenwerking met HR.
  • Verzorgen CBS enquêtes.

 

Naast deze standaard werkzaamheden ben je ook inzetbaar voor incidentele werkzaamheden. Hiervoor moet je taken kunnen overnemen van de medewerker Financiële Administratie en Administratief Medewerker. Daarnaast moet je receptiewerkzaamheden kunnen uitvoeren.

Wat verwachten we van jou:

  • mbo+/hbo;
  • heao/hbo met pdb/mba;
  • je hebt een groot cijfermatig inzicht;
  • je bent flexibel ingesteld;
  • je kunt makkelijk schakelen tussen werkzaamheden;
  • je bent kennis gedreven;
  • je bent sterk in communicatie;
  • je kunt zorgvuldig handelen;
  • je hebt een probleemoplossend vermogen;
  • je vindt het fijn om initiatief te nemen;
  • je hebt analytisch vermogen.

Wat kunnen we je bieden:

  • een snel veranderende omgeving waarin veel ruimte is voor ambitie en (persoonlijke) ontwikkeling;
  • goede arbeidsvoorwaarden.

Enthousiast geworden? Ben jij ervan overtuigd dat deze functie jou op het lijf geschreven is? En denk je dat jij deze uitdaging aankunt? Solliciteer dan snel!

Je kunt je uitgebreide motivatie en cv mailen naar: vacature@vanbreda.nl (t.a.v. Petra Jurriens).